the MORIBUNDUS


Moribundus

BandZone | Facebook | BandCamp

Dneska pro vás mám the MORIBUNDUS. Kluci nás poprosili jestli by jsme jim neudělali menší reklamu na jejich nové CD SměSKA. Vydali ho teď v neděli. Album jsem už párkrát poslechnul. Něco musím pochválit a něco musím i chlapcům vytknout. Začneme pochvalou, protože většina věcí začíná kritikou.

Hudebně je to dobré, baví mě to a  textově taky tak. Horší už to je se zpěvem. Ten by teda mohli trošku vylepšit. Česky ok, pohoda, ale ta angličtina – tu bych nejspíš doporučil vynechat (nebo vyměnit zpěváka).

Teď něco o the MORIBUNDUS. Tahle skupina jsou mladí kluci z Bystřice nad Pernštejnem. Původně se jmenovali Všehochuť band, protože hráli všechno. Potkali se ve škole a postupně se formovali do finální podoby. Ze začátku nevěděli co hrát, zkusili i čisté SKAčko, ale měli problém s dechy. Myslím si, že něco mezi SKA a takovým příjemným rock’n’rollem je dobrá volba. V současnosti jsou zde bicí, dvě kytary a basa.

Musím pochválit song Váhám. Je to taková dobrá, živá pohodovka. Baví mě po všech stránkách. Hodně se mi libí i z anglické části ONLY THING LIKE. Hudebně mě baví DUCK, FLY AWAY – na začátku basa, SKAčkovej styl a sólo kytary. Tak to mám rád.

Celkově bych desku ohodnotil kladně. Myslím si, že když kluci zamakají a budou pokračovat bude z toho hodně dobré SKAčko na které rád zavítám.

Napsat komentář